Помощь - Поиск - Пользователи - Календарь
Полная версия этой страницы: Подробный хэлп по V-ray двух частях (англ.)
Форум .:3DCenter.ru:. > Трехмерные полезности > База ссылок
Romout
Здесь качаем подробный хэлп по v-ray в двух частях, part1- 98 Mb ; part2 - 75 Mb. Кажчая часть скомпелированы в один файл, т.е. не обязательно лезть в и-нет чтобы почитать хэлп...

http://ifolder.ru/3413793
http://ifolder.ru/3413664

доступны до до: 2007-10-04 12:22:03


and_Zmei
ты не уточнил какой, новый хелп или нет??
Andrey Fesenko
А я думал рапида друг человека
Может как нибудь на нее кинуть
И что там хелп правда новый?
Kraft_AV
Нет, это не Final.
Вот выдержка оттуда
Secondary diffuse bounces method - this parameter determines how V-Ray will calculate secondary diffuse bounces.
None - no secondary bounces will be computed. Use this option to produce skylit images without indirect color bleeding.

Global photon map - selecting this option will cause V-Ray to use a photon map for primary diffuse bounces. This mode is useful when setting up the parameters of the global photon map. Usually it does not produce good enough results for final renderings when used as a primary GI engine. See the Global photon map section for more information.

Quasi-Monte Carlo - selecting this method will cause V-Ray to use direct computation for primary diffuse bounces. See the Quasi-Monte Carlo GI section for more information.

Light map - this chooses the light map as the primary GI engine. See the Light map section for more information.
scionik
если кто скачал, киньте на рапиду, плиз smile.gif
pepesto
CODE
http://rapidshare.com/files/58370661/vray-1.5_help.part1.rar
http://rapidshare.com/files/58373135/vray-1.5_help.part2.rar
malasuerte
pepesto, пасиба!
Для просмотра полной версии этой страницы, пожалуйста, пройдите по ссылке.
Форум IP.Board © 2001-2019 IPS, Inc.